Skip to content

Ebook PERCUMA tanpa syarat pembelian

Saya sebagai penulis turut serta menjadi EJEN DROPSHIP lantikan syarikat penerbitan BLINK BOOK, syarikat penerbitan nombor 1 di Malaysia yang fokus kepada NOVEL UNTUK REMAJA.

Sekarang sedang berlangsung EBOOK PERCUMA. Ia adalah bahan bacaan santai yang boleh dihabiskan dalam masa 30 minit, ia ditulis menggunakan bahasa melayu penuh, tatabahasanya di jaga rapi. Tetapi saya mohon ia digunakan untuk famili tuan puan sahaja, TIDAK BOLEH diedarkan kepada umum.

Ebook Percuma
Ebook PERCUMA tanpa syarat pembelian

Namun jika tuan/puan mahu sebarkan kepada ke grup whatsapp lain, HANYA berikan link ini kepada mereka. TIDAK DIBENARKAN EDAR EBOOK. HANYA EDARKAN LINK WHATSAPP saya ini :

Mahu dapatkan 5 ebook syarikat penerbitan BLINK secara percuma tanpa syarat pembelian? Klik link ini : Saya mahu EBOOK PERCUMA

Mohon tuan/puan simpan nombor telefon saya ini di dalam contact book atas nama : MUS NASMIAN BLINK kerana kami akan edarkan 5 lagi judul ebook untuk bacaan anak remaja tuan puan.

Ebook Percuma
Ebook PERCUMA

Saya sertakan capaian (klik link ini)  KATALOG JUALAN, sekiranya tuan/puan berminat untuk membeli buku fizikal boleh pilih dalam katalog ni ya… Boleh download katalog terkini, versi PDF.

Sekarang ini kami ada buat Promosi Julai Beli RM120 Percuma RM120. Istimewa hanya 200 SET sahaja. Promosi paling berbaloi.

Promosi Eksklusif Buku Bertandatangan Ain Maisarah
Istimewa untuk peminat Ain Maisarah, atau pelanggan yang ada anak-anak yang kumpul buku BLINK. Promosi ini terhad sehingga habis stok buku bertandatangan Ain Maisarah. Lihat kod TT.

Atau jika tuan/puan nak beli 5 buah buku sahaja pun boleh.. kami ada promosi hadiah buku PERCUMA. Terhad 1 untuk satu pembelian 5 buah buku. Klik sini: https://blinkblink.my/buku-hadiah/

Mesejlah saya. Saya bersedia membantu.

Semoga dimurahkan rezeki tuan/puan kerana sudi menggembirakan anak-anak dengan bahan bacaan kami. Terima kasih.

Published inJom Baca Buku

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *